برنامه نویس

ساخت وبلاگ
سلام احترام جناب مهندس
چندباری sms و پیام خصوصی و الان هم تلگرام پیام دادم لطفا لینک های دانلود اموزش پیشرفته قرار دهید

جناب مهندس این اموزش php پیشرفته اخر چی شد ؟؟ کلا قصد دارید تمومش کنید

فکر نکنم مهم باشه واستون اصلا درگیر سایر چیزها هستین مثل کلاس حضوری و سایر اموزش ها
بهتر نیست کمی به مخاطب اهمیت دهید
فکر کنم دو سال میشه ؟ مدت کمی نیست البته مدت مناسبی بوده برای تکمیل این صفحه
http://shop.ncis.ir/%D9%81%D8%B1%D9%88%D...%8C%20nCIS

خارج از این بحث ها لطفا یه تاریخ اعلام بفرماید ؟

تشکر شده توسط:

دوست عزیز بنده توی تلگرام خدمتتون پیام دادم. اصلاً این بحث دانلود رو قرار بود حذف کنیم ولی بخاطر شما دارم دوباره چند گیگابایت رو آپلود میکنم که دانلود کنید و بعد حذف کنم. پس لطفاً بحثهای حاشیه‌ای مثل اهمیت دادن به مخاطب و... رو مطرح نکنید. وقتی بحثی رو مطرح میکنید، دیگه خارج از این بحثها نداریم. آموزش پیشرفته توی تابستان قراره مجدداً از سر گرفته بشه. بارها گفتم و بازم میگم اگه از روند موجود نارضایتی دارین بفرمایید تا هزینه رو براتون برگشت بزنم و از فهرست خریداران خارج بشین. آموزشهای بدون حاشیه زیادی در اینترنت وجود داره.

تشکر شده توسط:

در حال حاضر هم برای راحتی بیشتر کاربران دارم حجم فایلها رو با فشرده‌سازی و تبدیل فرمت فیلم‌ها به MKV کاهش میدم که ترافیک کمتری برای دانلود مصرف بشه. آپلود فایلها اگه خدا بخواد تا 48 ساعت دیگه تمام میشه.

لطفاً مباحث حاشیه‌ای مثل ماه رمضان و حق‌الناس رو هم تا وقتی که طرف مقابلتون رو نشناختین مطرح نکنید چون متقابلاً باید شما هم درمقابل اتهامی که در مکان عمومی وارد میکنید، اون دنیا پاسخگو باشین.

تشکر شده توسط:

(5 ساعت قبل)ADMIN نوشته: دوست عزیز بنده توی تلگرام خدمتتون پیام دادم. اصلاً این بحث دانلود رو قرار بود حذف کنیم ولی بخاطر شما دارم دوباره چند گیگابایت رو آپلود میکنم که دانلود کنید و بعد حذف کنم. پس لطفاً بحثهای حاشیه‌ای مثل اهمیت دادن به مخاطب و... رو مطرح نکنید. وقتی بحثی رو مطرح میکنید، دیگه خارج از این بحثها نداریم. آموزش پیشرفته توی تابستان قراره مجدداً از سر گرفته بشه. بارها گفتم و بازم میگم اگه از روند موجود نارضایتی دارین بفرمایید تا هزینه رو براتون برگشت بزنم و از فهرست خریداران خارج بشین. آموزشهای بدون حاشیه زیادی در اینترنت وجود داره.

سلام جناب مهندس اصلا بحث هزینه نیست .به هیچ عنوان فقط میخوام نتیجه بگیریم همه ما هم من و دوستان و شما
حیفم میاد از شما رو با این همه تخصص php، ساخت پکیچ اموزش تموم نشه .

فقط یاداوری بی مهری بود که قرار بود بعد عید و یا ماه رمضون پارسال تموم بشه ولی نشد هر اموزش هم تاریخ مصرفی داره . و نمونه های دیگه اموزش ها از سمت سایرن میاد . البته چون اموزش شما واقعا عالی هست من از این ناراحتم چرا تمومش نمی کنید.

(5 ساعت قبل)ADMIN نوشته: در حال حاضر هم برای راحتی بیشتر کاربران دارم حجم فایلها رو با فشرده‌سازی و تبدیل فرمت فیلم‌ها به MKV کاهش میدم که ترافیک کمتری برای دانلود مصرف بشه. آپلود فایلها اگه خدا بخواد تا 48 ساعت دیگه تمام میشه.

لطفاً مباحث حاشیه‌ای مثل ماه رمضان و حق‌الناس رو هم تا وقتی که طرف مقابلتون رو نشناختین مطرح نکنید چون متقابلاً باید شما هم درمقابل اتهامی که در مکان عمومی وارد میکنید، اون دنیا پاسخگو باشین.

ممنون لطفا قرار دهید من اصلا دانلود نکردم خواهش میکنم طبق گفته خودتون تا پس فردا لطفا اپلود کنید ممنون از زحمت
چون تا الان حجم کافی نداشتم
مبحث حاشیه هم ببخشید

تشکر شده توسط:

برنامه نویس...
ما را در سایت برنامه نویس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی prog بازدید : 241 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 0:31

با سلام و خدا قوت
میخواستم توی صفحه کاربرانی که آنلاین هستند رو نمایش بدم
باید از چه روش استفاده کنم

یه برنامه نویس دنیاش کدنویسی هست

تشکر شده توسط:

برنامه نویس...
ما را در سایت برنامه نویس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی prog بازدید : 231 تاريخ : جمعه 28 خرداد 1395 ساعت: 10:32

با توجه به سوالات کثیر متقاضیان اخذ اقامت در خارج از کشور ، کشور اسپانیا در صدر این انتخابات این روزها قرار گرفته است . سابقا بر فرض مثال حدود دو سال پیش و در سال های گذشته تعداد متقاضیان مهاجرت به خارج از کشور و افرادی که متمول بوده یا دارای سرمایه های مشخصی بودند بسیار زیاد بوده و این اشخاص در باب اخذ اقامت اسپانیا سوالات بسیاری را مطرح میکردند، اخذ اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک تقریبا می توان گفت جزء برجسته ترین انتخاب های متقاضیان اخذ اقامت اسپانیا بوده است. در حال حاضر نیز در سال 2016 شرایط مجددا به روز شده و مجددا دولت اسپانیا جهت ارائه ی اقامت در اسپانیا از طریق خرید ملک امکاناتی رو فراهم کرده است، ممکن است اگر شما هم متقاضی اخذ اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک باشید در صفحات مجازی در اینترنت عباراتی را جست و جو بفر مائید، بر فرض مثال چگونه می توان اخذ اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک داشت ؟ یا قوائد اخذ اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک چیست ؟ یا اخذ اقامت در اسپانیا از طریق خرید ملک شامل چه هزینه هایی می شود ؟ آیا اشخاصی که سابقه ی رد شدن روادید اسپانیا رو داشتنند از نقطه نظر حقوق بین الملل و نظام حقوق بین الملل آیا می توانند مجدد از طریق خرید ملک اخذ اقامت در اسپانیا را داشته باشند یا خیر ؟ آیا تفاوتی میان اخذ اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک و اخذ اقامت دائم اسپانیا از طریق سرمایه گذاری های دیگر وجود دارد یا خیر ؟ قواعد سرمایه گذاری در اسپانیا به طور کلی چیست؟ و در باب اخذ اقامت دائم در اسپانیا چه مسیری را باید طی نمود ؟ خوب پاسخ به تمامی این سوالات از دیدگاه کارشناسان حقوق بین الملل و افرادی که هم در ایران وکیل پایه یک دادگستری بوده و تخصصا و اختصاصا رشته ی حقوق بین الملل و قواعد آنها رو مطالعه کردند، بسیار می تواند مفید باشد و مشاوره ی این موضوع با این اساتید و نظر اساتید حقوق بین الملل در این باب می تواند دقیق باشد و راهنمای صحیح و دقیق افرادی که متقاضی اخذ اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک هستند باشد، شما در صفحاتی که در سایت های اینترنت اطلاعاتی در آنها ذکر شده مشاهده می فرمائید طرح هایی مانند  GOLDEN INVESTOR VISA SPAINیاموارد این چنینی رو مشاهده می فرمائید .

[عکس: 05491baed359ca454e95ed5b7dca8bbe44762c55.jpg]
باید توضیح بدهیم خدمت دوستانی که متقاضی اخذ اقامت در اسپانیا از طریق خرید ملک هستند به دو شکل می توانند به اقامت در اسپانیا برسد، گاهی اوقات افرادی هستند که دقت بفرمائید که فقط با مطالعه ی سایت ها اقدام به انجام عمل حقوقی در باب اخذ اقامت اسپانیا از طرق  مختلف من جمله اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک می نماید و بر فرض مثال شخصی که سطح زبان انگلیسی مناسبی دارد  اقدام می کند و با ارائه ی یک سری شماره های تماس خود را مشاورحقوقی و مشاور مهاجرت می نامد و فقط مطالب ترجمه شده  ی مندرج در سایت ها و دنیا و فضای مجازی را به صورت واژ گان زیبا ارائه میدهد و خود را وکیل مهاجرت مینامد ، دقت بفرمائید که هزینه های شما  که هزینه های کمی هم نخواهد بود  قطعا تحت الشعاع قرار خواهد گرفت ، اگر شما اصول و پایه های این سازه ی حقوقی را رعایت نفرمائید ، بر فرض مثال اگر شما نیاز بهاخذ اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک دارید حتما باید قواعد اداره ی مهاجرت اسپانیا رو مطالعه بفرمائید که خدای ناکرده منابع زمانی و مالی شما اتلاف نشود، گذشته از این اطرافیان ، افرادی با نیات بد ممکن است نظر به سرمایه های شما داشته و فقط با اخاذی مقداری پول اطلاعاتی در اختیا شما قرار دهند و دیگر از فردا در دسترس شما نباشند . لذا پیش از هر اقدامی جهت انتقال سرمایه های گزاف و کلان خود به کشورهای اروپایی من جمله اسپانیا که این روزها  بسیار اخذ اقامت اسپانیا  از طریق خرید ملک بر سر زبان ها  است ، حتما پیش از ان  مشاوره ی حقوقی اخذ بفرمائید که مبادا افرادی شما را گمراه نکنند و شما بتوانید سره از ناسره را تشخیص دهید و مسیر درست از مسیر اشتباه و گمراه را در حقیقت  تشخیص دهید و انتخاب بکنید . اگر طبیعی و بدیهی است که شما قانون را رعایت بفرمائید و در راه اخذ اقامت کشوری مثل اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک اگر قواعد و قوانین اخذ اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک را بخوانید یا شخصی که این را میداند مثل مشاورین گروه مشاوره ی ملک پور یامتخصصین موسسه ی حقوقی ملک پور اطلاعات را می توانید بپرسید و اطلاعاتتون را کامل بفرمائید ، این ها کتاب قانون را باز می کنند و برای شما توضیحاتی رو می دهند و در باب اینکه چگونه می توان به اخذ اقامت دائم اسپانیا از طریق خرید ملک رسید و در نهایت شما تفاوت ها رو  و احساس می فرمائید و  با علم و با دیدگاهی  روشن و مشخص اگر هم قرار بر این شد که به اخذ  اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک برسید با  این دیدگاه می توانید با خیال راحت و با اطمینان و با کمال میل مبلغ را  انتقال دهید و این تجربه ی جالب را داشته باشید ، با توجه به این که اخبار بسیار زیاد و متنوع و متفاوتی در باب اخذ اقامت اسپانیا از طریق  خرید ملک منتشر شده نسبت به این نکته  عکس العمل نشان داده نسبت به این که کارشناسان حقوقی موسسه ملک پور مشغول به فعالیت ها یحقوقی در این باب هستند در خارج از ایران  به شما  توصیه می کنیم حتما  اطلاعات دقیق را حتما از همکاران موسسه ملک پور اخذ بفرمائید.بر فرض مثال به شما اطمینانا عرض میکنیم که اگر شما بیش از پانصد هزار یورو در اسپانیا بتوانید سرمایه گذاری نمائید  می توانید اقدام به اخذ اقامت اسپانیا از طریق سرمایه گذاری یا خرید ملک بنمائید.

[عکس: b62b780f2078aa0d3538f0ba7d44524404496894.jpg]

تفاوت ظریفی در بین اخذ اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک و اخذ اقامت اسپانیا از طریق انتقال سرمایه ای حداقل پانصد هزار یورویی به خاک اسپانیا وجود دارد . در ادامه این مباحث را برای شما تشریح  می نمائیم، ابتدای امر باید به شما عرض کنیم که اگر یک شخصاقامت دائم اسپانیا را  نیاز دارد می تواند، بیش از پانصد هزار یورو را در خاک اسپانیا سرمایه گذاری نموده و به اخذ اقامت اسپانیا از طریق این سرمایه گذاری در حقیقت اقدام  نماید. که این نوع ویزا و اقامت ملقب بهGolden investor visa spainمی باشد و ملقب شده به این اسم و به نام سرمایه گذاری طلایی اسپانیا معرفی می شود در این نوع سرمایه گذاری در اسپانیا که به  اخذ اقامت دائم منجر می شود شما مبلغ پانصد هزار یورو به خاک این کشور انتقال بدهید و در آنجا سرمایه گذاری نماید ، می توانید زمین بخرید یا ملک بخرید ، اما باید دقت بفر مائید اگر شما بیش از پانصد هزار یورو ورود بدهید شما می توانید شهروند اسپانیا لحاظ شوید یعنی ازتمامی قواعد وفضای حقوقیکه یک شهروند در اسپانیا دارد زندگی می کند می توانید بهره ببرید و اعضای خانواده ی درجه یک شما با هم می توانند از امکاناتی مانند تحصیل و یا کار یا امثالهم یا تحقیقیات و سفر به آنها بهره مند شوند . اگر شما اخذ اقامت اسپانیا از طریق سرمایه گذاری بیش از  پانصد هزار یورویی این کشور بفرمائید می توانید به  تمامی کشورهای اروپا حتی سفر داشته باشید .کشورهایی که عضو اتحادیه ی شنگن هستند و از یک سری از امکانات مشخصی هم بهره ببرید .


 اما دقت بفرمائید اخذ اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک گزینه ای که بسیار مشهور است این روزها و متقاضیان اخذ اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک در این کشور به دنبال یافتن قواعد و قوانین حقیقی است، عده ای هم به دنبال این هستند که این طور بیان بکنند که اسپانیا جای بسیار مناسبی است برای زندگی و خرید ملک و بهترین نقطه است، عده ای در مقابل صحبت ها و در حقیقت بیاناتشان این است که اخذ اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک میتواند بسیار خطرناک باشد و تمامی سرمایه های شما رو به اتلاف می کشاند، باید با یک دیدگاه بالغ و درست و حقوقی تفسیرشود، از نقطه نظر کارشناسان و مشاوران موسسه حقوقی ملک پور سرمایه گذاری در اسپانیا و اخذ اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک می تواند گزینه ی مناسبی باشد اما متقاضیان با علم به قواعد و قوانین این کشور در این موضوع و در این زمینه اقدام به خرید ملک بکنند، دقت بفرمائید در خود خرید ملک در اسپانیا و اجرای پروسه ی اداری تا آنکه آن ملک به نام شما بخورد حتما ازوکلای حقوق مهاجرت در موسسه ی ملک پور مشاوره بگیرید که مسائل و مشکلات بر شما حادث نشود تا پروسه به شکل صحیح طی شود.

اگر شما ملکی در اسپانیا به ارزش پانصد هزار یورو خریداری نمودید، شما می توانید ابتدا یک اقامت یکساله اخذ بفر مائید و اگر این تمدید شود و شما پروسه ی قواعد و قانونی این نوع اقامت و ویزا را رعایت بفرمائید می تواند تا سه سال بعد هم این اقامت را تمدید نمایید و نهایتا این که به اقامت دائم تبدیل شود و در حقیقت شما می توانید درخواست پاسپورت اسپانیایی را هم داشته باشید .


دقت بفرمائید در مباحث اخذ پاسپورت اسپانیایی از طریق سرمایه گذاری و یا خرید ملک و کار با بنگاه های معاملاتی املاک در اسپانیا دچار تبلیغات گسترده ای از سمت آژانس های انجام امورمهاجرتی شده به طوریکه گاها تبلیغات در باب اخذ اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک با این الفاظ استفاده می شود که شما از طریق خرید ملک می توانید شهروندی اسپانیا رو به دست آورید و یا یک سرمایه گذاری حدقل پانصد هزار یورویی انجام دهید .

خدمت متقاضیانی که خواهان اخذ اقامت اسپانیا از طریق ملک هستید اعلام مینماییم که این یک فرایند و پروسه حقوقی است، این یک فرایند حقوقی شامل این موضوع می شود و در حقیقت اخذ اقامت دائم و اخذ پاسپورت و شهروندی کشور اسپانیا مستلزم این هست که پروسه ی یک الی چهار ساله ی سرمایه گذاری در اسپانیا درست و قانونی ادامه پیدا بکند که اقامت دائم شما تبدیل به شهروندی شود پس دقت بفرمائید هیچ شرایط شهروندی اخذ اسپانیا از ابتدا برای شما با این سرمایه ها لحاظ نخواهد شد بنابر این توصیه می شود یا موسسات همکار موسسه ی حقوقی ملک پور و موسسه ی مشاور ملک پور و کارشناسان با  تجربه ی ما مشورت نمائید تا ادامه ی  قواعد و جزئیات را در اختیار شما بگذارند و اگر قصد ادامه ی این کار را دارید حتما قبل از صرف هزینه های گزاف سوالات حقوقی خود را  برای مشاورین ما مطرح بفرمائید تا مشاورین ما شما را راهنمائی و هدایت کنند .

برنامه نویس...
ما را در سایت برنامه نویس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی prog بازدید : 214 تاريخ : پنجشنبه 27 خرداد 1395 ساعت: 17:37

سرمایه گذاری، ثبت شرکت و کارآفرینی در آلمان
سرمایه گذاری، ثبت شرکت و کارآفرینی در آلمانیکی از گزینه هایی است که تصور بسیاری از متقاضیان مهاجرت به اروپا این است که می تواند بهترین گزینه برای اخذ اقامت آنها باشد. اگر شما هم متقاضی سرمایه گذاری در آلمان هستید یا اگر صاحب یک بیزینس یا تجارت در ایران و یا کشورهای دیگر هستید اما اکنون ثبت شرکت در آلمان جزء اهداف شماست و قصد دارید موضوع کارآفرینی در آلمان را دنبال کنید حتمأ می بایست در نظر داشته باشید که این امر یک امر حقوقی و حتمأ می بایست مطابق با نظام حقوقی کشور مورد نظر خود اقدام نمایید به طور مثال اگر شما میزان مالیات یک شرکت ساده در آلمان را نمی دانید و اطلاعات جزئی تر در رابطه با ثبت شرکت در آلمان جهت سهولت در امر سرمایه گذاری را ندارید حتمأ می بایست از ریسک این پروسه پرهیز نمایید و این امر را دنیال نکنید. زمانی ثبت شرکت و کارآفرینی در آلمان را دنبال کنید که حتمأ قواعد این کشور رابدانید و سفری به منطقه شنگن و آلمان داشته باشید تا این امکان وجود داشته باشد که بدون اینکه خطری متوجه سرمایه شما شود و یا حتی ریسک زیادی داشته باشید و یا مباحث حقوقی با بار منفی در رابطه اقامت شما حادث شود امکان ثبت شرکت در آلمان را داشته باشید.

[عکس: 44d36fe2ee70ad2935994f987fc548c48d05b12f.jpg]
ثبت شرکت در آلماناز نظر مباحث حقوقی شباهت بسیار زیادی به ثبت شرکت در اتریش، اسلواکی و کشورهایی نظیر آنها دارد.  چند دلیل وجود دارد که در حال حاضر ثبت شرکت و کارآفرینی در آلمان به نسبت بسیار کمتر از کشورهای دیگر انجام می شود که یکی از این دلایل مالیات بسیار بالای این کشور است که به طور متوسط بین 5/28 تا 30 درصد لحاظ شده است و این اعداد فعلأ حدودی می باشد. از دلایل دیگر این موضوع می تواند مبحث پیچیدگی ثبت یک بیزینس پلان باشد که البته اگر شما وکیل مهاجرت به آلمان و وکیل ثبت شرکت در آلمان داشته باشید این امر با سهولت بیشتری انجام پذیر خواهد بود.

برخی از افراد سؤالاتی در باب ثبت شرکت در آلمان مطرح می کنند از جمله این سؤالات این است که امکان اخذ اقامت دائم آلمان از طریق ثبت شرکت در آلمان وجود دارد؟ آیا امکان ثبت یک هولدینگ و یا یک شرکت چند منظوره بدون داشتن پاسپورت کشور آلمان وجود دارد؟ و یا اینکه به طور کلی سرمایه گذاری در آلمان به چه شکل و با چه قواعدی می تواند مختوم به اخذ اقامت دائم آلمان شود؟

در ابتدای امر به این دسته از دوستان بیان می داریم که کشور آلمان نظام حقوقی مهاجر پذیر دارد و امکاناتی برای افرادی که در آلمان مشغول به تحصیل هستند و یا در کشور آلمان تردد دارند و یا به صورت توریست وارد کشور آلمان می شوند فراهم آمده است که با رعایت قواعد و قوانینی امکان اخذ اقامت دائم از طریق ثبت شرکت در آلمان را اشته باشند. اگر شما امور حقوقی مربوط به ثبت یک شرکت و یا اخذ کارت اقامت کشورهایی نظیر کشور آلمان را به ید حقوقدانانی که قواعد حقوقی آن کشور را می دانند نسپارید امکان اینکه سرمایه های زمانی و مالی شما اتلاف شود بسیار زیاد خواهد بود. بر فرض مثال شخصی اعلام می کند که وکیل مهاجرت به آلمان است و امکان ثبت شرکت و اخذ اقامت برای متقاضی را دارد و با یکسری از روابط می تواند این امر راتسهیل کند باید به متقاضی ثبت شرکت و سرمایه گذاری در آلمان اعلام کنیم که این امر کاملأ پروسه ای مشخص  با بازه زمانی مشخص دارد معمولأ بین 4 تا 16 هفته روال اداری ثبت شرکت در آلمان طول می کشد و این اعداد و بازه زمانی دقیق نیست و به صورت حدودی با توجه به نظر مراجع مربوطه است به طور مثال اگر متقاضی یک نامه عدم سوء پیشینه اخذ می کند و جهت تأیید به مرجعی ارسال می کند ممکن است مرجع مربوطه اعلام کند نامه را در دو هفته تأیید خواهد کرد اما تأیید آن نامه به دلیل کثرت پرونده ها و متقاضیان به جای 2 هفته به 4 هفته بکشد لذا زمان دقیق جهت انجام این پروسه وجود ندارد. اگر متقاضی ثبت شرکت و سرمایه گذاری در آلمان هستید توجه بفرمایید اگر این امر به طور درست و قانونی انجام شود و پرداخت مالیات ها و انجام امور قانونی شرکت در طول 4 الی 5 سال انجام شود امکان اخذ اقامت دائم وجود دارد چنانکه از لحظه ابتدایی ثبت شرکت نیز امکان اخذ اقامت برای شخص متقاضی در آلمان وجود دارد اما ثبت شرکت در آلمان و سپس اخذ اقامت در آلمان با توجه به قوانین موجود ابتدا یک سال یک سال این اقامت تمدید می شود و پس از پزداخت مالیات ها به طور منظم این شخصیت حقیقی به واسطه ثبت شرکت امکان اخذ اقامت دائم را خواهد داشت.

اگر با نیت کار آفرینی در آلمان اقدام به مهاجرت می نمایید حتمأ توجه بفرمایید که یک شخص آلمانی می بایست در شرکت شما استخدام شود و میزان مشخصی حقوق برای این شخص واریز شود. انواع متفاوت و مختلفی از شرکتها و هولدینگ ها می تواند در آلمان ثبت شود. گونه ای از ثبت شرکت در آلمان با عنوان GMBHنوعی از شرکت است که وقتی ثبت می شود ساده ترین انواع بیزینس پلان را می تواند بپذیرد و یکسری قواعد و قوانین در باب مالیات، هزینه ها، نوع چیدمان افرادی که عضو هیئت مدیره هستند همچنین قواعدی که از نظر قانونی کشورآلمان اعلام نموده است در این ثبت شرکت لحاظ شده و افرادی که نیت ثبت شرکت در آلمان و یا سرمایه گذاری و کارآفرینی در آلمان را دارند پیشنهاد می شود اگر نیت اصلی آنها اخذ اقامت دائم و زندگی در آلمان است این نوع شرکت را ثبت نمایند.شرکت با مسئولیت محدود(GMBH) با حداقل سرمایه 25 هزار یورو که حداقل 50% این مبلغ در یکی از بانکهای آلمانی سپرده شود و 50% درمورد شخصیت حقوقی ثبت شده لحاظ شود و در حساب آن شرکت موجود باشد یعنی یکی از ابتدایی ترین گامهای ثبت شرکت در آلمان در طی پروسه تهیه مدارک ثبت شرکت آلمان باز کردن حساب بانکی در یکی از بانکهای معتبر آلمانی می باشد که مبلغ فوق در آن حساب قرار گیرد. حساب بانکی مربوط به شرکت حتمأ می بایست مبلغ مشخص را داشته باشد و اگر آن مبلغ کمتر از 25 هزار یورو باشد امکان ثبت شرکت در آلمان با مسئولیت محدود وجود ندارد. رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل تسلط بیشتری بر مدیریت در شرکت ثبت شده دارند و اعضای هیئت مدیره تسلط کمتری بر امور مدیریتی در این نوع ثبت شرکت در آلمان خواهند داشت. وقتی شما جهت ثبت شرکت و کارآفرینی در آلمان این نوع شرکت را ثبت می نمایید تقریبأ با اهداف بسیاری می توان در این شرکت فعالیت داشت و موضوعات بسیار زیادی را در غالب همین نوع ثبت شرکت می توان انجام داد. لذا اگر نیت اصلی شما اخذ اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت است نباید بیزینس پلان پیچیده ای را در نظر بگیرید و همین نوع شرکت را می توانید ثبت نمایید البته با یک وکیل سرمایه گذاری در آلمان و یا وکیل ثبت شرکت در آلمان مشورت کنید و از مشاورین  مجرب مؤسسه حقوقی ملک پور می توانید کمک بگیرید و این مؤسسه با کمک متخصصین و مشاورین مجرب خود در باب قوانین و قواعد ثبت شرکت در آلمان می توانند شما را یاری نمایند.

از مراحل ثبت شرکت در آلمان در نوع GMBHمشخص نمودن میزان سهام، اسامی سهامداران، نوع و اسم بیزنس، یک دفتر تجاری ثبت شده و نام کامل شرکت است که می بایست به ثبت رسمی برسد. این امور مبالغی خواهند داشت. دقت بفرمایید اگر متقاضی ثبت شرکت در آلمان هستید پیش از هر تبلیغاتی حتمأ می بایست ثبت شرکت شما انجام شود . اگر شما شرکتی ثبت نکرده باشید اما تبلیغاتی در باب آن داشته باشید تخلف به حساب خواهد آمد. گام نهایی در باب ثبت شرکت از نوع GMBHآلمان در حقیقت ثبت اسناد مربوط به مالیات و ثبت شرکت متقاضی است و مشاورین حقوقی ملک پور این توصیه را دارند که اگر تمایل به ثبت شرکت در آلمان داشتید حتمأ یک بار قوانین و قواعد ثبت شرکت در آلمان را مطالعه بفرمایید و حتمأ مشاوره حقوقی در این باب اخذ نمایند که خطایی موجب نشود که شرکتی که به طور ناقص ثبت می شود شما را در باب تخلف دچار مشکل نماید. به مقاضیان ثبت شرکت در آلمان توصیه می کنیم که اگر منطقه شنگن و کشور آلمان برای آنها دارای اهمیت است به دلیل پیچیدگی های ثبت شرکت و پرداخت های مالیات در آلمان، ثبت شرکت در اسلواکی، ثبت شرکت در برزیل و سرمایه گذاری در انگلستان و سرمایه گذاری در کانادا را مدنظر قرار دهند و اطلاعاتی در این باب کسب نمایند زیرا افرادی که قصد اخذ اقامت در اسلواکی را دارند با هزینه های بسیار پایین تر و سادگی ثبت یک بیزینس به همان دستاورد برسند. مشاورین مؤسسه حقوقی ملک پور آماده پاسخگویی به سؤالات و ارائه مشاوره حرفه ای در باب حقوق ثبت شرکت در آلمان می باشند.

برنامه نویس...
ما را در سایت برنامه نویس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی prog بازدید : 211 تاريخ : پنجشنبه 27 خرداد 1395 ساعت: 17:37

تحصیل و اعزام دانشجو به اسلواکی:

شرایط تحصیل در اسلواکی چیست؟ هزینه تحصیل در اسلواکی چقدر است؟ چطور می توان از دانشگاه های اسلواکی پذیرش گرفت؟ راه مهاجرت تحصیلی به اسلواکی چگونه است؟ آیا می توان از طریق مهاجرت تحصیلی اقامت دائم اسلواکی را به دست آورد؟


در بین تماسهای متعدد تلفنی با مشاورین زبده موسسه حقوقی ملک پور مشخص گردید عده زیادی از متقاضیان تمایل دارند اطلاعات بیشتری راجع به نحصیل در اسلواکی کسب کنند و کشور اسلواکی یکی از کشورهای اروپایی است که متقاضیان زیادی جهت مهاجرت تحصیلی دارد و تحصیل در اسلواکی به دلایل متعدد و مبسوطی دارای طرفداران پر شماری است.

دلایل مختلفی وجود دارند که کشور اسلواکی را به عنوان کشوری مناسب و مطلوب جهت مهاجرت تحصیلی مطرح می نماید که مختصری از آن به شرح ذیل ارائه می گردد.

امکان تحصیل ارزان قیمت:

همانطور که می دانیم کسانی که تمایل به ادامه تحصیل در کشورهای اروپایی را داشته باشند باید هزینه های زیادی برای این موضوع بپردازند و فقط چند کشور محدود هستند که هزینه های تحصیل در آنها  متناسب است.

هزینه تحصیل در کشور اسلواکی به صورت سالانه بین 2 تا 5 هزار یورو است که این هزینه بسته به رشته و دانشگاه می تواند متغیر باشد.


در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی می توان دریافت که هزینه تحصیل در اسلواکی بسیار پایین و ارزان قیمت است و این یکی از دلایلی است که تحصیل در اسلواکی را ممتاز می کند.

عضویت اسلواکی در حوضه شنگن:

یکی دیگر از مزیتهای تحصیل در اسلواکی عضویت این کشور در حوضه شنگن است که این موضوع باعث می شود کسانی که به هر دلیلی اجازه حضور و اقامت موقت این کشور را به دست می آورند بتوانند در سایر کشورهای حوضه شنگن تردد و زندگی نمایند و از این نظر برای آنها محدودیتی وجود نخواهد داشت.

گاها ملاحظه می شود که افراد کشوری را برای ادامه تحصیل انتخاب می نمایند که در محدوده شنگن عضویت ندارد و این مساله باعث می گردد نتوانند به سهولت وارد کشورهای معتبر اروپایی بشوند و ممکن است این مساله برای آنها خوشایند نباشد.

زندگی ارزان قیمت:


هزینه های تحصیل در  اسلواکی به نسبت سایر کشورهای اروپایی پایین تر است و این نکته می تواند از دیگر مزیت های تحصیل در اسلواکی  به شمار آید. چنانچه هزینه زندگی برای یک شخص در یک ماه مبلغی  بین 600 تا 800 یورو  در ماه می باشد.

و کسانی که بخواهند زندگی مقتصد و ارزان قیمتی را داشته باشند می توانند با مبلغی حدود 600 یورو این امر را محقق نمایند.

جاذبه های گردشگری اسلواکی:

کشور اسلواکی از جمله کشورهای بسیار زیبای اروپایی است و این کشور با داشتن مناظر بسیار چشم نواز و جاذبه های توریستی از جمله اماکن تاریخی و هنری  همه ساله تعداد کثیری از گردشگران خارجی را به خود جذب می نماید و عده زیادی تمایل دارند از این کشور تاریخی بازدید نمایند.

همین مساله مزید بر علل دیگر باعث این امر  می گردد که متقاضیان ادامه تحصیل در اروپا بخواهند اسلواکی را به عنوان کشور مقصد انتخاب نمایند تا هم زمان با تحصیل در اسلواکی بتوانند از جذابیتهای تارخی و توریستی این کشور هم بازدید به عمل بیاورند.


[عکس: ad197b41a9cc289be78ab5facfc95eadd8b87ef7.jpg]

زبان تحصیل در دانشگاه های کشور اسلواکی عمدتا به زبان بومی و اسلواکیایی است ولی امکان تحصیل به زبان انگلیسی در دانشگاه های اسلواکی هم در بعضی از رشته ها وجود دارد و افراد می توانند با داشتن یک مدرک زبان آیلتس از دانشگاه های اسلواکی پذیرش بگیرند.

نمره مدرک زبان آیلتس بسته به هر مقطع تعیین می گردد و بر این اساس کسانی که می خواهند در مقطع لیسانس در کشور اسلواکی ادامه تحصیل دهند باید مدرک زبان آیلتس 5.5 داشته باشند و متقاضیان ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد نمره 6.5 احتیاج خواهند داشت.

همچنین متقاضیانی که تمایل به ادامه تحصیل در مقطع دکتری در اسلواکی را دارند می بایستی تسلط خوبی به زبان انگلیسی داشته باشند و حداقل نمره مدرک زبان آیلتس برای آنها 7 می باشد.

طول مدت زمان مدت تحصیل در اسلواکی در مقطع لیسانس بین 3 تا 4 سال و در مقطع فوق لیسانس 1 تا 2 سال می باشد و  طول مدت زمان تحصیل در مقطع دکتری هم 3 تا 4 سال است.

یکی از نکاتی که متقاضیان تحصیل در اسلواکی باید مد نظر قرار بدهند شرط سنی برای ورود به دانشگاه های این کشور است.

بر این اساس متقاضیان تحصیل در مقطع لیسانس تا 25 و متقاضیان تحصیل در مقطع فوق لیسانس باید زیر سن 35 سالگی اقدام کنند تا از شانس بیشتری برای پذیرش تحصیلی گرفتن از دانشگاه های کشور اسلواکی برخوردار باشند.

اما می توان گفت برای مقطع دکتری محدودیت سنی وجود ندارد و افراد در صورت داشتن مابقی شرایط خواهند توانست بدون محدودیت سنی در مقطع دکتری از دانشگاه های اسلواکی بدپذیرش بگیرند.

کسانی که متقاضیان تحصیل در رشته های خاصی ماتند پزشکی هستند می بایست ابتدای امر در دوره های کالج وارد شوند و پس از گذراندن این دوره و در صورت قبولی در آزمونهای ورودی این رشته مشغول به ادامه تحصیل شوند.


چنانچه متقاضیان تحصیل در اسلواکی تمایل داشته باشند در دانشگاه های اسلواکی به زبان اسلواکیایی تحصیل نمایند می توانند در کالج های این کشور که مختص آموزش زبان می باشد پذیرش بگیرند.

البته شایان ذکر است که این دوره ها رایگان نمی باشد و برای متقاضیان هزینه ای بین 6 تا 7 هزار یورو سالیانه دارد.


همانگونه که ملاحظه گردید اسلواکی از جمله کشورهایی است که شرایط نسبتا مناسب و مطلوبی را جهت ادامه تحصیل دارا است و متقاضیان مهاجرت تحصیلی به اسلواکی می توانند به این کشور به عنوان مقصدی بی نظیر جهت ادامه تحصیل نگاه کنند.

همچنین شما می توانید در تماس تلفنی با مشاورین موسسه حقوقی ملک پور  از آنها مشاوره در زمینه انتخای بهترین کشور برای ادامه تحصیل دریافت کنید و همچنین پاسخ سایر سوالات خود را در زمینه تحصیل در اسلواکی و اعزام دانشجو به اسلواکی در یافت نمایید. و مشاورین زبده موسسه حقوقی  ملک پور با داشتن تیمی حاذق از وکلای مشرف به قوانین داخلی و بین المللی جهت ارائه مشاوره رایگان تلفنی در خدمت شما عزیزان خواهند بود.

برنامه نویس...
ما را در سایت برنامه نویس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی prog بازدید : 212 تاريخ : پنجشنبه 27 خرداد 1395 ساعت: 17:37

با سلام خدمت اساتید محترم
ممنون میشم که درباره (Referer) توضیح بدید
که اصلا (Referer) چی هست و چکار میکنه

یه برنامه نویس دنیاش کدنویسی هست

تشکر شده توسط:

برنامه نویس...
ما را در سایت برنامه نویس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی prog بازدید : 217 تاريخ : سه شنبه 25 خرداد 1395 ساعت: 14:47

شش اشتباه بزرگ در طراحی سایت کسب و کارهای کوچک
در یک کسب و کار کوچک، وب سایت شرکت یک بخش حیاتی بازاریابی و یکی از مهمترین سکوهای معرفی نام تجاری است. بازدید کنندگان وقتی وارد وب سایت شما می شوند دلیل دلایل مختلفی دارند و طریق متفاوت ممکن است با سایت شما آشنا شده باشند ، ولی شما یک پلان واحد برای همه آنها دارید؛ " آنها را قانع کنید از محصولات و خدمات شما استفاده کنند" . اما برای یک کسب و کار نوپا که تنها ابزار او در حال حاضر وب سایت اوست کار ساده ای است، نه معروف هستید، نه مشتریان زیادی دارید.... تنها یک نام تجاری کوچک در گوشه ای از WEB هستید. پس باید و البته با تاکید می گویم باید طراحی سایت شما عاری از اشتباه باشد، قدم نخست را برای نام تجاری خود کمی محکم تر بردارید.
در ادامه به مجموعه ای از اشتباهات رایج در میان صاحبان کسب و کار کوچک اشاره می نماییم:

1# عدم درک بازار هدف و طراحی کورکورانه سایت
برخی اوقات به جای تمرکز بر طراحی سایت در اسرع وقت، شما باید اول مخاطبان خود را در بازار خاص مورد پژوهش قرار دهید. پس از انجام تحقیقات، طراحی سایت خود را شروع نمایید. برای مثال، اگر بازار هدف شما را افراد مسن تشکیل می دهند، شاید اندازه فونتها باید بزرگتر باشد. و یا اگر محصول خود را به یک جمعیتی جوان عرضه می نمایید فکر می کنم در طراحی سایت الگوی طراحی مقدم موبایل را در نظر بگیرید.

2# طراحی بیش از حد شلوغ و یا زرق و برق دار است
این بخش رو به افتخار بی کفایتی وبسایت های مبتنی بر فلش و با این آرزو شروع می کنم: " امید وارم در سال 2015 به بعد سایتی طراحی نشود که در اجزای آن از فلش استفاده شده باشد". سعی کنید تا حد ممکن از زرق و برق های بی مورد بخصوص در صفحه اول استفاده نکنید. عادلانه نیست کاربر بعد از کلی انتظار برای لود شدن سایت چند ده سانیه در مورد چگونگی استفاده از سایت فکر کند.مگر اینکه خود شما با ماژیک و تخته وایتبرد وارد عمل بشید و طی یک جلسه آ موزشی فشرده نحوه استفاده صحیح از سایت به بازدیدکنندگان توضیح دهید.
3# پاسخ شفاف برای هر اکشن و مسیر مشخص برای کاربر
شما چه چیزی می خواهید از کاربرانی که برای بار نخست وارد وب سایت شما شده اند؟ آیا شما می خواهید آنها را به خرید محصول ترغیب کنید؟، می خواهید با شما تماس بگیرند؟ ، و یا در خبرنامه الکترونیکی کسب و کار شما شریک شوند ؟ برای بازدید کنندگان مشخص کنید که گام بعدی چیست و چه هنگامی باید انجام شود (در حالت ایده آل، در حال حاضر!). بگونه روشن و شفاف روند خرید محصول یا عضویت یا ... را بصورت قابل پیشبینی و به اصطلاح نرم پیش برید. لذت استفاده از وب سایت را به کاربر عرضه دارید

4# هزینه بیش از حد کم و یا بیش از حد زیاد
شاید باور نکنید اما بسیاری از افراد به شرکت ما آمده اند در حالی که قبل از ما با یک طراح ارزان کار کرده اند، و کار آنها به یک محصول وحشتناک ختم شده و حالا به فکر جبران اشتباه اول خود هستند. ممکن است فکر کنید، بهتر است با شرکت های گران قیمت که با مارک های بزرگ کار می کنند وارد مذاکره شویم ، اما من این نکته را یادآور می شوم که شما یک کسب و کار کوچک هستید، به عبارت ساده: تمام بودجه خود را در وب سایت سرمایه گذاری نکنید، قبل از انجام هر کاری تحقیقات خود را برای اطمینان از دریافت محصول با کیفیت از طرف قرار داد انجام دهید.

5# محتوای کهنه و بیات
سعی کنید محتوا و مطالب مربوط به محصولات و خدمات خود را بروزرسانی کنید. بروزرسانی اطلاعات نه تنها کاربران را از وب سایت شما راضی تر نگاه می دارد بلکه موتورهای جستجو را نیز خرسند می کند

6# تلاش برای هدف قرار دادن همه بازدیدکنندگان
این مطلب به همان قضیه شناخت بازار هدف برمی گردد. ممکن است شما طیف وسیعی از باز دیدکنندگان را داشته باشید ولی واقعا نرخ ورود همه انها مساوی نیست تمرکز خود را روی مهمترین گروه قرار دهید

برنامه نویس...
ما را در سایت برنامه نویس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی prog بازدید : 204 تاريخ : سه شنبه 25 خرداد 1395 ساعت: 10:49

سلام عزیزان من در Yii2 از این کلاس برای ارسال وب سرویس استفاده کردم
class Sms
{ private static $url = '======='; private static $number = '======'; private static $useame = '====='; private static $password = '===='; public static function send($to, $text) { ini_set('soap.wsdl_cache_enabled', '0'); try { $soapClient = new SoapClient(self::$url); $parameters = array( 'sender_number'=>self::$number, 'ersal_flash'=>false, 'password'=>self::$password, 'note'=>iconv('UTF-8', 'UTF-8//TRANSLIT', $text), 'reciever_number'=>array($to), 'useame'=>self::$useame, ); if($soapClient->SendSms($parameters)->SendSmsResult == 1) { retu true; } retu false; } catch (Exception $e) { retu false; } }
}

اما این اررور را دریافت میکنم
SoapFault
Function ("SendSms") is not a valid method for this service

در Yii2 از کدام کلاس استفاده کنم یا چطوری مشکل را حل کنم ؟

این هم متدی که سایت بم داده

نام متد sms_send : این متد برای ارسال پیامک از طریق وب سرویس استفاده خواهد شد . این متد 8 پارامتر ورودی دریافت میکند که شامل : useame,password,sender_number,reciever_number,note,ersal_flash,onlysend,date خواهد بود .
پارامتر ها : - useame : نام کاربری مورد استفاده در سامانه پیامک [اجباری] - password : رمز عبور مورد استفاده در سامانه پیامک [اجباری] - sender_number : شماره ارسال کننده در سامانه پیامک [اجباری] - reciever_number : شماره دریافت کننده پیامک [اجباری]
- note : متن پیامک ارسالی [اجباری] - ersal_flash : آیا پیامک به صورت فلش ارسال شود یا خیر ( مقدار true یا false دریافت میکند ) [اختیاری]
- onlysend : جهت ارسال سریع بدون وقفه در زمان ارسال پیامک ( ارسال پیامک با تاخیر 15 ثانیه به مشترک انجام خواهد شد) [اختیاری]
- date : تاریخ ارسال پیامک ( مورد استفاده جهت پیامک های ارسال در آینده ) [اختیاری]

برنامه نویس...
ما را در سایت برنامه نویس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی prog بازدید : 214 تاريخ : سه شنبه 25 خرداد 1395 ساعت: 10:49

سلام
من توی برنامه ام از این تکه کد استفاده کرده ام اما باز هم یوزر نیم پسورد رو میاره
<form action="demo_form.asp" autocompletetype="Disabled" autocomplete="off" > User name:<input type="text" name="useame" autocomplete="off"><br> Password: <input type="password" name="password" autocomplete="off"><br> E-mail: <input type="email" name="email" ><br> <input type="submit">
</form> 

مرورگرم هم فایرفاکس 47 است

تشکر شده توسط:

باکلی کلنجار رفتن وسرچ کردن تنها با این روش جواب گرفتم
<form action="demo_form.asp" runat="server" autocompletetype="Disabled" autocorrect="off" autocapitalize="off" autocomplete="off" > <div style="height:0px; overflow:hidden; "> Useame <input type="text" name="fake_safari_useame" > Password <input type="password" name="fake_safari_password">
</div> User name:<input type="text" name="useame" autocomplete="off"><br> Password: <input type="password" name="password" autocomplete="off"><br> E-mail: <input type="email" name="email" ><br> <input type="submit">
</form> 

امیدوارم اگر راه بهتری پیدا کردید اطلاع دهید

تشکر شده توسط:

برنامه نویس...
ما را در سایت برنامه نویس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی prog بازدید : 220 تاريخ : دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت: 23:49

با سلام خدمت اساتید محترم
میخواستم بدونم با چه ترتیب رویدادهای مدل صدا زده میشه
بابت راهنمایی شما تشکر بیکران

یه برنامه نویس دنیاش کدنویسی هست

تشکر شده توسط:

برنامه نویس...
ما را در سایت برنامه نویس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی prog بازدید : 200 تاريخ : يکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت: 18:59

سلام
من نتونستم مقدار اولیه فیلد useame را نول کنم این مشکل در مدلهای دیگر دیده نمیشود
<?= $form->field($model, 'useame')->textInput() ?>

از این کد هم استفاده کردم نتیجه نداد
<?= $form->field($model, 'useame')->textInput(['value' => null]) ?>

باوجود اینکه کوکی ها را هم چندین بار پاک کردم ولی همیشه مقدار داره و از اون بدتر اینکه موقع کد ویو کردن مقدار یوزر نیم وپسورد قابل رویت میشه یعنی اگر کسی قبلا پشت سیستمش نشسته باشه میتونه حتی در صورت خارج شدن یوزر نیم پسورد نفر قبلی رو با کد ویو ببینه

تشکر شده توسط:

برنامه نویس...
ما را در سایت برنامه نویس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی prog بازدید : 230 تاريخ : يکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت: 14:30

[عکس: Electronic%20business.gif]
تجارت الکترونیک در واقع به معنای انجام فرآیند کسب و کار در اینترنت است . این فرآیند شامل خرید و فروش محصولات ، ارائه خدمات به مشتری ، مدیریت و کنترل تولید ، به اشتراک گذاری اطلاعات ، استخدام و... می باشد. تجارت الکترونیک می تواند طیف وسیعی از توابع و خدمات را دربر بگیرد. به عبارت دیگر می توان گفت تجارت الکترونیک شامل هر نوع امور تجاری به صورت آنلاین و از طریق اینترنت می باشد. امروزه شرکت های بزرگ به طور مداوم در حال تجدید نظر در رابطه با کسب و کار خود در اینترنت ، دستیابی به توانایی و قابلیت تغییر و ... در مسیر برتری یافتن نسبت به رقبا استفاده می باشند . شرکت طراحی وب سایت نونگار با ارائه بهترین خدمات در خصوص توسعه تجارت شما در بازاریابی اینترنتی و جهانی در خدمت شما عزیزان می باشد.

تجارت الکترونیک به چهار بخش تقسیم میگردد :

•    B2B (طرفین بنگاه ها می باشند)
•    B2C (ارتباط بین مشتری ها و شرکت ها)
•    C2C (ارتباط بین مشتریان)  
•    C2B (در این مورد فردی محصول خود را به شرکت ها می فروشد) .
با این که زمان زیادی از به وجود آمدن تجارت الکترونیک نگذشته است نقش مهمی در زندگی روزمره ما ایفا می نماید. طبق آمار ها پیش بینی شده این تجارت در سال های آینده با سرعت چشم گیری توسعه خواهد یافت و گفته شده در سال 2010 این تجارت با رشد 50 تا 70 درصدی روبه رو خواهد بود. البته به این نکته نیز باید اشاره داشت که عدم وجود شناخت صحیح از امنیت شبکه های جهانی و داخلی باعث شده که اطمینان کافی از سوی مشتریان وجود نداشته باشد به همین منظور برخی از وب سایت ها با استفاده از راه هایی مثل تحویل در درب منزل ، نماد الکترونی و گارانتی سعی در به وجود آوردن این  اطمینان دارند. تجارت الکترونیک باعث کاهش زحمت و افزایش سرعت در فعالیت های بانکی ، سریع تر و ساده تر شدن ارتباط شرکت ها با یکدیگر ، افزایش کاربر ( که بهبود در سئو و بهینه سازی سایت را به همرا دارد ) و ایجاد ارتباطی صمیمانه تر میان مشتری و فروشنده می گردد.

ویژگی ها :

•    از بین رفتن محدودیت های مکانی و زمانی
•    افزایش فروش
•    جهانی شدن تجارت
•    کاهش قیمت در خرید
•    کاهش در هزینه های زمانی
•    کاهش در هزینه های معاملات
•    ایجاد دسترسی سریع و آسان به محتوا و اطلاعات

مزایا :

•    از بین بردن تاخیر ناشی از تهیه مدارک در امور
•    ساده سازی روند گردش محتوا و اطلاعات
•    کاهش امکان رخ دادن اشتباه
•    کاهش استاندارد های تکراری
•    صرفه جویی در هزینه های اداری ، زمان و نیروی انسانی

بخش های اصلی در تجارت الکترونیک :

1.    بارکد (کد میله ای)
2.    E-mail (پست الکترونیکی)
3.    E-banking (بانک داری الکترونیکی)


شرکت طراحی و ساخت سایت نونگار با سابقه بیش از 6 سال رتبه اول بودن در کلمات طراحی سایت ، سئو سایت و... به عنوان بهترین شرکت طراحی وب سایت و بهینه سازی وب سایت در ایران شناخته شده و با داشتن تیمی مجرب و متخصص آماده ارائه بهترین خدمات را به مشتریان می باشد.

برنامه نویس...
ما را در سایت برنامه نویس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی prog بازدید : 196 تاريخ : شنبه 22 خرداد 1395 ساعت: 18:29

سلام
معادل دستور chtml:: ajaxlink رو در نسخه ۲ می خوام

تشکر شده توسط:

برنامه نویس...
ما را در سایت برنامه نویس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی prog بازدید : 217 تاريخ : شنبه 22 خرداد 1395 ساعت: 2:49

سلام . این کد های مدل من :
<?php
namespace backendmodels;
use commonComponentfunctions;
use Yii;
use yiihelpersArrayHelper;
/**
* This is the model class for table "{{%end_users}}".
*
* @property string $detail_id
* @property integer $user_id
* @property string $mobile_number
* @property string $name
* @property string $family
* @property integer $birth_date
* @property integer $gender
* @property string $profile_picture
* @property string $meli_code
* @property string $meli_picture
* @property integer $meli_picture_authorized
* @property integer $phone_number_authorized
* @property integer $email_authorized
* @property integer $city_id
* @property string $address
* @property string $postal_code
* @property double $lat
* @property double $lng
* @property double $stock_account
* @property integer $date_added
* @property integer $last_update
* @property integer $enabled
*
* @property User $user
* @property Locate $city
* @property Factors[] $factors
* @property Shops[] $shops
*/
class EndUsers extends yiidbActiveRecord
{ public $meli_image; public $profile_image; //scenario ha const Scenario_Update_Profile='profile'; const Scenario_Update_Personal_Information='personalinformation'; const Scenario_Update_Mobile='mobile'; const Scenario_Update_Meli='meli'; // private $_oldAttributes; /** * @inheritdoc */ public static function tableName() { retu '{{%end_users}}'; } /** * @inheritdoc */ public function rules() { retu [ [['user_id', 'mobile_number', 'date_added', 'last_update'], 'required'], [['user_id', 'birth_date', 'gender', 'meli_picture_authorized', 'phone_number_authorized', 'email_authorized', 'city_id', 'date_added', 'last_update', 'enabled'], 'integer'], [['lat', 'lng', 'stock_account'], 'number'], [['mobile_number', 'meli_code', 'postal_code'], 'string', 'max' => 15], [['name'], 'string', 'max' => 30], [['family'], 'string', 'max' => 50], [['profile_picture', 'meli_picture'], 'string', 'max' => 100], [['address'], 'string', 'max' => 500], [['user_id'], 'exist', 'skipOnError' => true, 'targetClass' => User::className(), 'targetAttribute' => ['user_id' => 'id']], [['city_id'], 'exist', 'skipOnError' => true, 'targetClass' => Locate::className(), 'targetAttribute' => ['city_id' => 'idLocate']], [['meli_image'], 'safe'], [['meli_image'], 'file', 'skipOnEmpty' => true, 'extensions' => 'png, jpg'], [['profile_image'], 'safe'], [['profile_image'], 'file', 'skipOnEmpty' => true, 'extensions' => 'png, jpg'], ]; } /** * @inheritdoc */ public function attributeLabels() { retu [ 'detail_id' => Yii::t('app', 'Detail ID'), 'user_id' => Yii::t('app', 'User ID'), 'mobile_number' => Yii::t('app', 'شماره موبایل'), 'name' => Yii::t('app', 'نام'), 'family' => Yii::t('app', 'نام خانوادگی'), 'birth_date' => Yii::t('app', 'تاریخ تولد'), 'gender' => Yii::t('app', 'جنسیت'), 'profile_picture' => Yii::t('app', 'تصویر پروفایل'), 'meli_image' => Yii::t('app', 'تصویر ملی'), 'profile_image' => Yii::t('app', 'تصویر پروفایل'), 'meli_code' => Yii::t('app', 'کد ملی'), 'meli_picture' => Yii::t('app', 'تصویر ملی'), 'meli_picture_authorized' => Yii::t('app', 'Meli Picture Authorized'), 'phone_number_authorized' => Yii::t('app', 'Phone Number Authorized'), 'email_authorized' => Yii::t('app', 'Email Authorized'), 'city_id' => Yii::t('app', 'City ID'), 'address' => Yii::t('app', 'آدرس'), 'postal_code' => Yii::t('app', 'کد پستی'), 'lat' => Yii::t('app', 'Lat'), 'lng' => Yii::t('app', 'Lng'), 'stock_account' => Yii::t('app', 'Stock Account'), 'date_added' => Yii::t('app', 'Date Added'), 'last_update' => Yii::t('app', 'Last Update'), 'enabled' => Yii::t('app', 'Enabled'), ]; } public function save($runValidation = true, $attributeNames = null) { if (isset($_POST['birth_date'])){ $timeStamp =functions::convertDateToTimeStamp(Yii::$app->request->post('birth_date')); $this->birth_date = $timeStamp; } if (isset($_POST['gender'])){ $this->gender = Yii::$app->request->post('gender'); } if (isset($_POST['city_id'])){ $this->city_id = Yii::$app->request->post('city_id'); } $this->last_update = time(); retu parent::save($runValidation, $attributeNames); // TODO: Change the autogenerated stub } public function update($runValidation = true, $attributeNames = null) { $this->last_update=time(); retu parent::update($runValidation, $attributeNames); // TODO: Change the autogenerated stub } /** * @retu yiidbActiveQuery */ public function getUser() { retu $this->hasOne(User::className(), ['id' => 'user_id']); } /** * @retu yiidbActiveQuery */ public function getLocate() { retu $this->hasOne(Locate::className(), ['idLocate' => 'city_id']); } /** * @retu yiidbActiveQuery */ public function getFactors() { retu $this->hasMany(Factors::className(), ['user_detail_id' => 'detail_id']); } /** * @retu yiidbActiveQuery */ public function getShops() { retu $this->hasMany(Shops::className(), ['owner_detail' => 'detail_id']); } public function uploadMeliImage() { if ($this->validate()) { $this->meli_image->saveAs(Yii::getAlias('@meli2') . '/' . $this->meli_picture); retu true; } else { retu false; } } public function uploadProfileImage() { if ($this->validate()) { $this->profile_image->saveAs(Yii::getAlias('@profile2') . '/' . $this->profile_picture); retu true; } else { retu false; } } public function scenarios() { $scenarios = parent::scenarios(); $scenarios[self::Scenario_Update_Profile] = ['profile_picture']; $scenarios[self::Scenario_Update_Meli] = ['meli_code']; $scenarios[self::Scenario_Update_Mobile] = ['mobile_number']; $scenarios[self::Scenario_Update_Personal_Information] = ['name']; retu $scenarios; } public function afterFind() { $this->_oldAttributes = $this->attributes; parent::afterFind(); // TODO: Change the autogenerated stub } public function beforeSave($action) { switch($this->scenario) { case self::Scenario_Update_Profile: $only = ['detail_id','profile_picture']; $attributes = $this->_oldAttributes; foreach($only as $field) { $attributes[$field] = $this->attributes[$field]; } $this->attributes = $attributes; break; } retu parent::beforeSave($action); // TODO: Change the autogenerated stub }
}

میخوام وقتی که مدل رو روی یک سناریو خاص قرار دادم فقط فیلد هایی که مشخص کردم قابلیت آپدیت داشته باشن

برنامه نویس...
ما را در سایت برنامه نویس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی prog بازدید : 236 تاريخ : جمعه 21 خرداد 1395 ساعت: 11:34

با سلام
دوستان من با یک سایتی آشنا شدم که کار این سایت طراحی پوسته وردپرس و قالب های وردپرس است
از شما می خوام برید یه سری به سایت بزنید و نظرتون رو برام بگید
از طرفتان این سایت هستم.
پوسته وردپرس/ لیمون تم

تشکر شده توسط:

برنامه نویس...
ما را در سایت برنامه نویس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی prog بازدید : 209 تاريخ : چهارشنبه 19 خرداد 1395 ساعت: 13:45

سلام.
من یه جدول تشکیل دادم که دارای فیلد پسورد هست و می خوام با php بررسی کنم اگه فیلدی با فیلد های دیگه برابر بود نشون بده. هر کاری می کنم نمیشه لطفا راهنمایی کنید.
با تشکر

تشکر شده توسط:

برنامه نویس...
ما را در سایت برنامه نویس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی prog بازدید : 321 تاريخ : چهارشنبه 19 خرداد 1395 ساعت: 5:49

Wink 
سلام خدمت دوستان عزیز

سوالی که مدتهاست ذهن منو مشغول کرده و هنوزم به جواب قطعی نرسیدم ! رابطه ریاضی و برنامه نویسی :)

دوستانی که تجربه کاری در برنامه نویسی داشتن میخواستم بدونم ریاضی چقدر تو کارشون تاثیر گذار بوده  ، بعنوان مثال خود من در مدت یکسالی که PHP کار کردم نیازی به عملیات سخت و پیچیده ریاضی نداشتم و در حالت بسیار سخت گیرانه فقط عمل های پایه ای ریاضی تو کار به کمک من اومدن !

سوال من اینه تو چه زمینه هایی ریاضی پیشرفته تو برنامه نویسی بکار میاد (مثلا اعمال انتگرال ، سیگما ، ...) و کجاها این عملیات استفاده میشه .

بعنوان سوال آخر آیا شخصی که میخواد برنامه نویسی تحت وب انجام بده و یا با C# برنامه های تحت ویندوز پیاده کنه یادگیری ریاضی بصورت حرفه ای به کمکش میاد یا نه ؟ در حالت کلی کسی که ریاضی رو خوب بلد نباشه برنامه نویس موفقی نخواهد بود ؟

ضمنا ممنون میشم کتاب ریاضی مناسب برنامه نویسی هم اگه میدونین معرفی کنین که هم من اسفاده کنم و هم دوستان عزیز . Heart

تشکر شده توسط:

ممنون استاد شهرکی از توضیحات کامل و خوبتون

نتیجه ای که از حرفاتون گرفتم این بود که رو الگوریتم سازی بیشتر کار کنم تا ریاضیات ، ممنون میشم یه چند تا کتاب خوب هم در رابطه با الگوریتم سازی بهم معرفی کنین .

تشکر شده توسط:

ممنون جناب راوندی عزیز

البته من خودم در حال حاضر با php کار میکنم و تا حالا به مشکل جدی موقع کد نویسی برنخوردم (مسائل پیچیده ریاضی و اینطور چیزاس) . همونطور که تو پست اول هم اشاره کردم میخواستم ببینم کلا ریاضی تا چه حد تو برنامه نویسی لازمه و اگه بخوام c# رو هم یاد بگیرم آیا دونستن ریاضی در حد پیشرفته لازمه یا نه که آقای شهرکی با توضیحاتشون متقاعد ساختن منو .

تشکر شده توسط:

برنامه نویس...
ما را در سایت برنامه نویس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی prog بازدید : 220 تاريخ : سه شنبه 18 خرداد 1395 ساعت: 23:30

سلام دوستان. توی یک صفحه که با php ساخته شده فرض کنید 100 فرمول وجود داره، که کاربر یک کدوم رو انتخاب میکنه، و کنارش پارامترهای اون فرمول(A,B,C,D و ... ) رو عددش رو وارد میکنه و با زدن دکمه "محاسبه" این عددها به صورت Ajax میرن به سرور، و جواب با استفاده از فرمول یکتا از بین 100 فرمول موجود(فرمول همونی که انتخاب کرده بود و عددهاش رو پر کرده بود) محاسبه میشه و response به صورت Ajax برمگیرده و نشون داده میشه.

مشکل من اینه که هر فرمول پارامترهای خودش رو داره، یعنی یکی A*B*C/12 هستش، و کاربر باید داده های A,B,C رو فقط وارد کنه و جواب با Ajax براش نشون داده میشه، ولی فرمول دیگه پارامترهاش فرق داره، یا مثلا ممکنه 4 پارامتر باشه، مثلا A*B*C*D/48
ولی من نمیخوام واسه هر کدوم از اینا یک Ajax جدا درست کنم چون همونطور که گفتم 100 تا فرموله! فقط میخوام یک صفحه php مقصد واسه درخواست های Ajax بسازم و اونجا بسته به انتخابی که کاربر کرده بود از بین اون 100 تا، فرمولش رو پیدا کنم و جواب رو بهش بدم.

از چه مدل Ajax ای باید استفاده کنم؟! ممنون میشم اگه نمونه کدی بتونید قرار بدید

تشکر شده توسط:

برنامه نویس...
ما را در سایت برنامه نویس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی prog بازدید : 200 تاريخ : سه شنبه 18 خرداد 1395 ساعت: 3:06

Question 
سلام استاد ، من   چند نمونه لینک در مورد navigation drawer  خوندم ولی متاسفانه موفق نشدم یه نمونه اشو بسازم ؛ با فرض اینکه  ما تو سه برنامه امون سه اکتویتی  دارم با اسامی:
فصل اول
فصل دوم
فصل سوم

و بخوایم یه منوی کشویی درست کنیم مثل شکل زیر ، باید چی کار کنیم ؟
مثلا"  به جای اندروید  در شکل پایین " فصل اول "  و به جای IOS "  فصل دوم " نوشته شده باشه
و ..

[عکس: 1-4.gif]

تشکر شده توسط:

برنامه نویس...
ما را در سایت برنامه نویس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی prog بازدید : 202 تاريخ : دوشنبه 17 خرداد 1395 ساعت: 8:23

سلام
یک جدول از لیست کاربران داریم.
که هر کدومشون یک دکمه ویرایش دارن که با کلیک روی اون یک bootstrap modal باز میشه.چطوری اینکار توی yii 1 امکان پذیر هست که modal ایجاد شده برای هر دکمه منحصر به همون user باشه؟ و validation اونا هم کار کنه.برای هر دکمه باید یه CActiveForm فرم ساخته بشه داخل foreach ؟

تشکر شده توسط:

برنامه نویس...
ما را در سایت برنامه نویس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی prog بازدید : 211 تاريخ : دوشنبه 17 خرداد 1395 ساعت: 0:00

خبرنامه